Wersocki i Pytel w nietypowej roli.


28 października 2016
Pierwszy zespół

Dwóch piłkarzy KS Karkonosze Jelenia Góra na moment zamieniło się w reporterów przeprowadzających wśród przechodniów sondę uliczną. Robili to w ramach nietypowej akcji promocyjnej klubu.

W role reporterów wcielili się Paweł Pytel i Sylwester Wersocki. Zadawali przechodniom jedno proste pytanie: „Na co wydałbyś swoje ostatnie 5 złotych”. Osoby, które chciały wypowiedzieć się do klubowej kamery nagradzano biletami na najbliższy mecz klubu oraz gadżetami. Odpowiedzi były różne mniej lub bardziej poważne.
– Filmik z naszej akcji zostanie umieszczony w Internecie – mówi wiceprezes klubu Konrad Ambroży. Przedsięwzięcie miało podwójne dno: pierwsze to jasna sugestia, że 5 złotych to najlepiej wydać na bilet na Karkonosze. Drugie to początek mini serialu (3 części) w finale, którego poinformujemy o nawiązaniu współpracy z nowym sponsorem klubu czyli firmą inwestycyjną.

 

Źródło:

http://www.nj24.pl/article/nietypowa-akcja-promocyjna-bialo-niebieskich

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
250
wpDiscuz

OFICJALNY PARTNER

MIASTO JELENIA GÓRA

KLUB BIZNESU

jplast CentrumPsychologiiPsychologSportu Fizjo-med WhatsApp Image 2019-11-01 at 20.08.25 lodostref mzk termy cieplickie telaces obrębalski marek mint caffe